kvällens träning....

Publicerat den 2011-01-16 klockan 19:27:20
Rumpa

#3 *15 knäböj
#3 *15 utfall
#3 *15 benspark bakåt på alla fyra
#3 *15 benlyft åt sidan på alla fyra
#3 *15 liggande rumplyft med rakt ben
#3 *15 höftlyft
#3 *15 enbens höftlyft


Bålstabilisering

# planka
# planka med armlyft
# planka med benlyft
# sidoplanka på knä
# sidoplanka på knä med benlyft.

(tiden på plankorna vet jag inte, har ingen aning om hur mycket jag klarar, blir helt enkelt ett test )

Och gör hellre plankor på knä än att göra dom fel...


- okej detta kom inte iväg förrut, så då kan jag tillägga att jag gjorde vanliga plankan på tå 30sek, 20sek och 15 sek. Det är en förbättrning sen sist med kan ju bli klart bättre ;) resten gjordes på knä.
Det var ett bra upplägg och jag är nöjd, svettig och lagom trött i musklerna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst var det, haha. =0D

2011-01-16 @ 20:48:38
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0