köpfri månad

Publicerat den 2011-01-31 klockan 10:53:26
Nu är januari snart slut, en väldigt lång månad tycker jag allt. I morgon är ju den vita månaden slut, vilket innebär att jag kommer starta dagen med en semla.. eller inte ! Vill ju fortfarande gå ner ett par kilo till, fast jag kanske inte behöver vara lika strikt som nu.

Februari är en ny månad med en ny utmaning, jag ska ha köpfri månad. Mat, hygien och transport är tillåtet men inget annat. För många är det säkert lätt som en plätt, men jag handlar saker hela tiden. Jag vet att vi inte behöver nått särskilt, barnen har kläder och skor så dom klarar sig, vi dör inte av att hemmet får vänta en månad extra och jag tror faktiskt att både jag och Christian kan lära oss en rejäl läxa av att shoppa mindre, rimligtvis borde vi ju ha mer pengar över denna månaden än vad vi brukar.

Tilläggas bör att det som jag har beställt innan och som råkar komma i februari gills inte, jag kan inte hjälpa när leveranser kommer och det är dessutom redan betalt. Bara så ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0