klumpedunsen

Publicerat den 2011-01-25 klockan 21:11:23
Jag har cyklat till grannbyn idag, det var tungt. Väglaget är ju inte det bästa och dessutom hade jag en 20 kilos klump på pakethållaren. Fick mig en redig genomkörare i benen, men det är skönt att cykla.

Vi var på Bvc jag och Gabbe, han är mogen för sin ålder och "före" sin åldersgrupp, det visste vi ju redan. Han föddes som ett A-barn. Han är fortfarande lite småtung men det är ingen fara, även det var han när han föddes. En intelligent klumpeduns, det är min lilla unge det.

Jacob hade som läxa att skriva ett recept på något han tyckte var gott. Passar ju bakkungen bra, han valde kladdkaka. Jacob tyckte att det var en bra idé om vi bakade samtidigt som han skrev receptet, det blir ju lite roligare då. Han bakade, men missade delen där han skulle skriva. Nu har vi en kladdkaka som står på spisen och retas, men läxan är fortfarande ogjord. Tur han har en vecka på sig.

Imorgon är det dags för tantträning, fasiken jag är redan trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0