familjefest...

Publicerat den 2011-01-29 klockan 21:59:20
Idag har jag och Jacob varit i stan och käkat lunch med mormor och Bosse, sen åkte vi hem till svärföräldrarna och drack kaffe. Det är roligt tycker jag när min mormor dricker kaffe med mina svärföräldrar.
Gabbe var på kalas när vi var i stan och sen var han hem till en kompis.









Vi försökte ta en bra bild på oss, det gick ingen vidare men jag är inte den som är den... så här ser vi ut helt enkelt... Jacob stör sig på blixten, det kanske man kan lista ut.

Nu har mina hjältar slocknat, Jacob är faktiskt lite sjuk till och med. Jag ska plugga färdigt för denna veckan, nästa vecka börjar ju redan på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0