vad hände ?

Publicerat den 2011-02-11 klockan 19:08:21
Oj oj oj... fredag redan, jag skrev ju sist att jag inte skulle göra ett skit denna veckan, men att det skulle gå så här fort att inte göra någonting visste jag inte. Igår fick jag faktiskt ta och skriva mig to do listor både för idag och igår. Vad har jag gjort veckan som varit kan man fråga sig och det är något som jag själv frågar mig... Hmmm jo jag har tränat (såklart), pluggat en hel del, kört på ett road kill för första gången i mitt liv, okej haren/kaninen eller vad du nu kan ha varit var redan stendöd/asmosad men jag körde faktiskt på den och det lät fruktansvärt, mycket värre än när mannen råkar köra på ett stackars djur =(

Jag har bokat Håkan Hellström biljetter till mig och svägerskan (the one and only) ja just nu har jag bara en svägerska och det är mannens syster, den dagen mina bröder skaffar sig en brud har dom lite att försöka leva upp till , stackars tjejer...
I vilket fall, vi ska på Håkan i Gbg så vem har en extra säng eller två den 4/6 ?

Jag har planerat lördagen då jag faktiskt ska till skövde och parta loss med gamla godingar... med gamla godingar menar jag tonårspolare... oj oj oj va gamla vi börjar bli. Det var säkert för 10 årsen som vi kände oss som världens coolaste... nu då ? Jobb, ungar, villa , volvo (eller inte), hund (nej tack) Men ja ni fattar.. vi är INTE 16 längre hur gärna vill än vill...


Jag har en "jättefin" bild från the teenagetime, men jag har ingen scanner... tur för er !





Tjejerna i modernare skepnad 09/08 hemma i våran lägenhet i gbg...



Kommentarer
Postat av: Jejo

Du är la för go;) Vi kanske skulle lyxa till med att ta in på hotell?!

2011-02-14 @ 21:32:26
URL: http://jejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0