Hoppsan !

Publicerat den 2011-12-16 klockan 21:53:01
Vi har bott i vårat hus i 1.5 år men fortfarande har vi inte fått upp lampor i alla våra rum, när vi flyttade in hängde det liksom bara ut kablar ifrån taket och ja, dem hänger kvar där. Jag har en himlans respekt för el och det är ju ganska vettigt eftersom det är farliga saker att pilla med själv.
För ett litet tagsen köpte jag en ny lampa som skulle hänga i vårt sovrum, men den passade inte in där så jag skulle testa att hänga upp din i bebisrummet. Jag rörde INGENTING. Möjligtvis snuddade jag vid kablarna med blicken och PANG sa det i hela huset, det kändes som att jag skulle flyga av stolen och håret stod rätt upp... På riktigt !
Så nu vet jag det, el är farligt... riktigt riktigt farligt !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men herregud var försiktig! Det finns såna som lever på att fixa el i hus, anlita en sån vettja :D



2011-12-17 @ 10:44:01
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0