En julklapp

Publicerat den 2011-12-10 klockan 19:32:15
Ett litet tips till er som fortfarande har julklappar kvar att köpa eller bara gillar fina saker helt enkelt...
25 % rabatt hos Cést la vie home en butik i min smak iallafall.
Angående julklappar så har vi ett litet dilemma här hemma, det är nämligen så att Christian började tjata på mig redan innan bebisarna föddes om att dom minsann inte behöver några julklappar, dem minns ändå inget osv. Jag förstår vart han vill komma, man behöver inte överösa en tvåmånaders bebis med en massa prylar. De kommer ändå sova igenom julen men är det inte då en väldigt bra idé att köpa prylar till bebisarna som JAG vill ha ? Jag har tex tänkt att fixa deras rum med nya tapeter bla och vilken bebis vill inte ha en rulle tapeter i julklapp ?
Och detta är vad jag hade tänk mig till bebisarna...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Himla fin tapet! Klart alla barn vill ha tapeter i julklapp... Årets julklapp helt klart! :)

2011-12-11 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0