barnvakt

Publicerat den 2011-12-30 klockan 08:44:28
Alla barnen sover ännu. Klockan är 8.30 och fyra små barn sover, vilken tur har inte jag ? Hjalmar fick käk vid 6 snåret, men det är enda gången jag har fått vara uppe. Jag börjar nästan tycka att Lovis har sovit lite för länge för sitt eget bästa, hon kommer ju vara döhungerig när hon vaknar !
Kollar man noga ser man en liten bebis i varje ända av sängen.
- Jag sover på soffan i vardagsrummet, det mest obekväma stället man kan sova på men jag har svårt att sova för nära. Jag vaknar av vartenda ljud så sängen som står inne hos bebisarna är inte att tänka på. Den sov jag i till en början då jag ammade på nätterna. Att sova uppe i vårat sovrum när bebisarna sover på en annan våning känns inte heller helt okej så det har helt enkelt blivit soffan för min del. Problemet är att man inte känner sig särskilt fräsch när man vaknar, så nu funderar vi på om vi ska skaffa oss en babywatch. Jag har aldrig haft det till de andra har liksom aldrig haft det behovet innan, men jag har nog det nu för någongång måste jag våga mig upp till mitt sovrum.
Laddade iallafall hem en babywatch-app till iphonen som jag ska testa, kostade typ 22 kr så det är ju värt ett test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0