Återuppstått från de döda...

Publicerat den 2011-12-28 klockan 08:34:06
Fy vad jag har mått dåligt, eller egentligen har jag inte mått så där jätte - feber - frossa - dåligt men jag har haft ONT i öra - näsa - halsområdet... uj uj uj vad ont jag har haft ! Igår fick jag nog och drog mig ner till vårdcentralen, Jacob fick följa med då han hade hög feber och är väldigt infektionskänslig. Jacob hade en snabbsänka på 91 och min låg på 8 -... Lite skillnad, Jacob fick en penicillinkur men ska tillbaka idag och ta fler prover från armen, man vill utreda varför Jacob är så känslig och varför han för så extremt hög feber "bara sådär", det är något vi har tjatat om ganska länge. Jacob är väl inte jättenöjd på oss just nu då det innefattar en del nålstickningar i armen, hans värsta mardröm. Så vi har därför börjat denna morgon med att kleta på Emlasalva i armvecken och sen plåstrat på med Emlaplåster... frågan är om det räcker.
Annars har julen varit bra, lugn och behaglig. Nu inväntar vi nyår och efter det ett nytt år... ska bli spännande att se vad 2012 har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0