årets stressigaste dag ?

Publicerat den 2011-12-23 klockan 09:25:45
Dagen före, ja det är väl himla tur att den 23 december finns ! Jag precis som resten av sverige ska ut på en sista shoppingrunda - pust !
Munnen är full med förskylningsblåsor och jag skulle nog allra helst krypa ner under täcket igen.
Igår fick jag hem en affisch som jag hade beställt från Cést la vie home och den såg ut såhär...
Det är så himla tråkigt när prylar man får hem inte är i det skicket man betalade för, antar att jag ska skicka tillbaka den eller ? Förstår ju att det inte är butikens fel, utan posthanteringen men ändå ?! Tur att det inte var en julklapp...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, vad tråkigt! Som sagt, tur att det inte var en julklapp... Kram

2011-12-23 @ 20:43:39
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0