efter en vecka eller så

Publicerat den 2010-12-17 klockan 21:45:11
Nu har jag varit sjuk i nästan en vecka och legat hela dagarna, tyckte att jag hade lite energi nu på kvällskvisten så att jag kunde få iväg ett inlägg men då slutade både datorn och tv:n att fungera... så vi får se om det blir nått av detta inlägg eller om datorn hinner dö !

Just i denna stund förlovar sig min lillasyster, jag sitter hemma och deppar för att jag inte kan vara med. Vill inte riskera att skita på mig när jag inte är hemma. Så för allas skull stannar jag här, men jag tänker på er och som sagt jag kommer på bröllopet !!

Jacob frågade precis om han kunde få göra lite julpyssel, visst får han det, vad ville ungen göra tro ? Måla ägg ?!? är det jag som är gammalmodig eller ... hör inte det till påsken ... ?? haha nja inte om man målar tomtar på såklart, så nu sitter det två fokuserade killar i köket och målar tomteägg :)

och där dog datorn, tur att allt sparas i utkastet.

Är det bara jag som känner för att fixa iordning mig lite när man är sjuk ? Jag känner så iaf att det skulle vara skönt att få ordning på sig så jag tyckte att en vaxning kunde vara på sin plast, om jag bara kunde hitta min vaxare. Har vänt ut och in på halva huset och har inte hittat min vaxare men en jäkla massa kläder bla dessa ACNE jeans som jag inte har lämnat tillbaka !!

funderar på om jag ska våga lämna ut nån bild på min garderob ? kanske blir det före och efter bilder ;)

och där dog den igen

varje gång datorn dör så försvinner en bit av inlägget, så ni fattar hur lång tid det tog att skriva allt det här...

i alla fall - stort grattis till Pillan och Tibbe på förlovningsdagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0