ny vän ?

Publicerat den 2010-12-02 klockan 09:52:57
Jag fick ett mail igår :

Hej min käraste vän.


Jag har glädjen att träffa dig, och hur mår du idag?
Mitt namn är XXXXXX ensamstående unga flicka på 23 år, en lättsam, ärlig, omtänksam, artig, ödmjuk, kärleksfull, lugn och söker efter en mogen person med gott sinne för humor och kärlek, snarare ser det som ett sätt roligt, jag såg din profil på plats medan du surfar och beslutade att kontakta dig. Jag kommer att önska att vi vara vänner. Kontakta mig gärna med ovanstående e-postadress, kommer jag att detaljer mer om mig själv till dig på min nästa svar till dig också. hoppas att höra från dig. Tack och ha en trevlig dag.

Med vänlig hälsning.
XXXXXX


Hon måste ha skickat fel, så jag borde såklart skriva det till henne men jag får ändå en ond aning att det kanske är nått typ av virusmail, hur vet man det ?

och vad är plats för något ? Något typ av forum ? Hittar inget som kan heta så när jag googlar...

ska jag svara ??

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Nää svara inte ,,, kolla upp det här mer.. kram

2010-12-02 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0