Dag 1

Publicerat den 2012-09-03 klockan 19:44:24
Konstigt att mitt inlägg som jag skrev igår aldrig blev publicerat, kanske blev jag avbruten men jag är ganska säker på att jag tryckte på "skicka" knappen. 
Nåja !
 
Idag var det dag 1 i skolan, välkomnsdag för nya studenter och lite halvintressant om jag får säga det själv, imorgon är det nog lite mer matnyttig information då vi går igenom mer generella saker om just vårt program. 
Jag har börjat läsa lite i den första boken som vi ska jobba med, typ en sida har jag hunnit läsa på ett par timmar. Jag har aldrig sagt att det kommer bli lätt. 
 
 
Mormor har nog inte haft det helt lätt heller idag.. det tar ett tag att komma in i tvillingrutiner och trots att hon har haft tvillingar själv. 
 
 
Hjalmar var också väldigt trött nu ikväll, jag hittade honom sova sittandes i sängen där jag hade satt honom en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0