Mitt sommarlov

Publicerat den 2012-06-13 klockan 08:23:37
Då var den här, första dagen på detta sommarlovet. Det börjar riktigt bra, klarblå himmel och varmt precis som det ska vara.
Skolavslutningen firas i svenska kyrkan med uppträdanden från barnen och tal av rektorn och präst, jag tycker det är fint men lite långt. Man märker att de yngre barnen inte orkar riktigt. När jag var liten hade vi skolavslutningen på skolgården och det tycker jag nog är bättre.
Lovis är nyfiken som vanligt och Hjalmar.. ja han är nog trött !
Efter kyrkan gick vi hem för lite tårta med farfar, det blev en liten liten tårtbit för mig och efter det blev det ett tungt tungt träningspass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0