Tapetserar

Publicerat den 2012-01-23 klockan 22:06:57

Idag vaknade jag och bara kände för att tapetsera. Det är så med mig, det kommer när det kommer och när det väl kommer finns det ingen hejd på mig.
Vi har en liten toalett på nedre våningen som var väldigt otrevlig. Det är hela familjens hatobjekt. Vi hade gärna sprängt bort hela skiten och byggt en garderob istället, men en familj på 6 behöver ett extra wc så är det bara. Därför bestämde jag mig för att tapetsera idag och det blev så in i bänken snyggt ska ni veta, så snyggt att vi måste lägga nytt golv , för det blev helt plötsligt väldigt fult. Ny stol behöver vi också för den vi har nu luktar piss.
Jag visar en liten bild så får ni se hur det ser ut nu, imorgon ska jag sätta upp badrumskåpet som jag köpte på Ikea gör ett tag sen.


Har spelat innebandy ikväll också, fy fasiken säger jag bara. Jag lever antagligen inte i morgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hörru! Det blev ju superdupersnyggt!!!!!! :) Du är så duktig, en riktig hemmafixare ju :D

2012-01-24 @ 09:54:46
URL: http://smasmasteg.se
Postat av: Sara

Grodtapeten är underbar! Varifrån kommer den?

2012-01-31 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0