morgonpromenix

Publicerat den 2012-01-18 klockan 09:48:46
Startade dagen med en rask promenad efter att jag hade lämnad Gabbe, gick ca 6 kilometer och det var en svettpromenad kan jag säga... riktigt riktigt skönt. Både jag och bebisarna mår superskönt av att komma ut på morgonen. När jag kom hem körde jag lite snabba magövningar också, inte sådär döden döden utan bara lite, det är ju gympa idag också så jag behöver inte köra slut på mig redan nu.
Tyvärr har jag fortfarande ont i magen, känns så himla tråkigt och jag börjar nästan bli lite orolig. Funderar på om det är kosten som inte är bra, man äter ju en hel del fett. Jag ska nog se om jag kan ändra lite, kanske äta annan typ av fett, lägga till lite mer kolhydrater men ändå satsa mest på protienet ? Vatten dricker jag massor så det är nog inte det som är problemet...
Rosiga goa kinder efter morgonpromenaden, precis som det ska vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0