Åhh en sån dag, en sån underbar dag...

Publicerat den 2012-02-28 klockan 19:54:30
Denna dagen har varit den bästa på väldigt länge och då lever jag ändå livet just nu så då förstår ni hur underbart jag har haft det. Började dagen med lite träning för att sen skynda vidare till farbror - efter födsel - kikar doktorn. Inte en fantastisk upplevelse som ni alla kvinnor vet med trots detta har jag haft en sådan fin dag.
Vad är det då som har gjort dagen så bra tro... Värmen såklart... SOL.. OJ OJ OJ man kan ju bli religös för mindre.
Folk kryper ut ur deras små skal, ut ur stugorna blekare än någonsin men med näsan i vädret i hopp om bättre tider och av någon anledning verkade många av dessa blekfisar lockas till just min trädgård, det var småbarn och stora barn, mammor och pappor och vad jag älskar att ha det så.. det sponatana... och solen. Och värmen.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0