pilligaste jobbet hittills

Publicerat den 2012-04-05 klockan 12:59:44
Som ni kanske vet så har jag tänkt fixa till köket, jag ska göra ALLT själv - typ ! Jag kan ju inte så värst mycket så jag använder mig av min bästa rådgivare google väldigt mycket.
Vi fick en idé att vi skulle ta fram murstocken som är undangömd bakom en massa lager av tapeter, det kan väl inte vara några problem eller ?
Jag fick tipset av arga snickaren att pensla vatten direkt på väggen, då skulle det vara ganska lätt att pilla bort tapeten...
Men jag skulle inte vilja påstå att det gick i rasande fart....
såååå.... jag kom och tänka på ånga. Eller jag kom och tänka på ångmaskiner som man helt enkelt ångar bort tapeter med. Jag har ingen ångmaskin men jag har ett strykjärn.
Efter ett par timmar ser det ut på följande vis... SUCK ! men jag ger mig inte för jag  vet att det kommer bli superfint sen... om några månader sådär.
Nu återstår bara ett litet litet problem...
Nu ska jag ta pause från väggen och åka till Falköping med klanen... Jacob och Gabriel vill köpa skylandersgubbar till tvspelet, jag säger då det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0