Stolen

Publicerat den 2012-04-22 klockan 10:41:42
Kommer ni ihåg min stol ?
Igår fick den lite kärlek och nu tycker jag den är helt fantastisk. Precis sådär som jag hade tänkt att den skulle bli. Jag hittade till och med en given plats åt den..
Jag ville ha en glansig högblank svart färg, så jag valde att spraymåla. Resultatet blev som sagt precis så som jag hade föreställt mig i huvudet - toppen !
Idag blir det nog bara massa småpulande här hemma, gosa med fina barn, baka en liten kaka kanske och plocka iordning lite på stöket. Härlig söndag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev ju skitsnyggt! Kul att du målat svart i helgen, det har jag också... :) Loppisfyndet från i lördags håller på att förvandlas från ett furuskåp till en svart skönhet. Svårare än vad man tror att få penselfärgen jämn, kanske borde använt sprayfärg jag med.

2012-04-23 @ 08:20:51
URL: http://smasmasteg.se
Postat av: frida

Snygg den blev =) Som en helt ny stol. Jag ska snart ta in en gammal stokke stol och måla om den tills lilltjejen fyller ett.

2012-04-26 @ 10:29:14
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0