Ett tips

Publicerat den 2012-04-19 klockan 08:26:13
Jag måste börja denna dagen med att tipsa om en tjej som är fantastiskt duktig på handarbete.
Hon virkar helt underbara prylar...
Fina fodral till mobilen
Prinsesstårtemössan är helt underbar och en sådan ska Lovis absolut ha i vår.
Tycker det är roligt med annorlunda saker som inte alla andra har.
Att det sitter någon hemma och gör en speciell mössa bara till mig, som bara jag har. Det tycker jag är roligt.
Dessutom tycker jag det är fantastiskt med människor som satsar på sin grej och liksom vågar - imponerande !

Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt att du gillar mina grejer! Va glad jag blir! :) kram!

2012-04-19 @ 14:40:51
URL: http://www.lillastjarna.se
Postat av: Anna

Mössan är bedårande

2012-04-19 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0