tygskor = vår ?

Publicerat den 2011-02-28 klockan 21:35:16

Jag vet inte riktigt vilken värld jag lever i, men jag har varit ett par dagar tidigare varje månad. Idag är ju sista dagen denna månaden. Kanske är det för att jag vill att den köpfria månaden ska ta slut.
Nattjobb gör en trött, jag känner en dag som denna att våren gärna får komma. För att skapa lite vårkänslor har jag faktiskt handlat lite, till mig, Jacob och lite blommor hem... blommor är fantastiskt och det ger mycket känsla. Synd att jag är så kass på att ta hand om dem bara.



tulpaner är min absoluta favorit blomma, den gör mig så himla glad.

 

Imorgon är Gabbe ledig från förskolan och vi ska in till stan för några ärenden, sen får jag nog bjuda busen på fika.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0