min andra man...

Publicerat den 2011-12-28 klockan 18:51:18
Jag kan ha träffat en ny, eller en till kanske. Vi möts varje dag 11.45 hemma i min soffa. Gabriel frågade för några veckorsen om jag var kär och ja... jag är nog lite småföräskad. Han har liksom allt den där Chuck, dessutom är han hemlig spion... hur coolt är inte det ? Nått spännande ska man väl få ha som hemmamamma ?
När Christian var hemma den första tiden efter att bebisarna hade fötts började han kolla på en serie. Jag tyckte inte om det, det är jag som bestämmer vad det ska kollas på. Jag gillar inte att han tar sig friheten och bara ändrar i mina tv - tittar - rutiner som jag har byggt upp under en längre tid. Ni vet (eller det kanske ni inte alls gör föresten) men när man har börjar följa OC, vänner eller någon annan serie som man redan har sett både en och tre gånger tidigare så måste man ändå fortsätta. Man blir lite småberoende. Jag tyckte inte om den här löjliga spionserien som han hävdade var bra, lite smålöjlig men ändå värd att kolla på tyckte han... Jag sneglade väl lite på ett avsnitt och PANG - jag är fast !
11.45 då sitter jag i soffan och kollar på CHUCK ! För ett tagsen fick jag lämna varorna i butiken och rusa ut eftersom jag hade glömt tiden och jag var nära att missa ett avsnitt. Gabriel vet att vi har bråttom hem efter förskolan eftersom mamma ska kolla på Chuck...
Christian tycker att det är lite sjukt, men tydligen har han inget emot mitt vänsterprassel eftersom han köpte första säsongen på dvd åt mig i julklapp...den är redan färdig och säsong två är nu beställd - herrejisses !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har bläddrat förbi varje gång jag sett att det gått, men när du talar så fint om serien får jag väl kolla lite då :)

2011-12-28 @ 21:16:29
URL: http://millag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0