Sjukstuga

Publicerat den 2012-08-13 klockan 09:12:47
Usch vaknade tidigt i morse och kände mig helrisig igen, ont i halsen och bihålorna. Jag låg och funderade en stund på hur jag skulle göra med jobbet. Jag brukar alltid traska i väg och jobba för jag vet att jag snart ska vara ledig och då kan man vila, men i morse tänkte jag helt tvärtom, ska jag ligga sjuk den enda vecka vi har tillsammans ?! Är det inte bättre att jag stannar hemma en dag nu och vilar mig så att jag blir frisk snabbare... Jo så får det bli, fast det känns lite skumt för visst kanske jag hade orkat jobba idag om jag hade startat dagen med två tabletter ? Jag ringde i vilketfall till jobbet i morse och sen somnade jag om, när jag vaknade senare visste jag inte om jag hade ringt till jobbet eller drömt det... 
Så idag ska jag kurrera mig, gosa med alla mina fina ungar, pussa lite på min man och sen bara vara... så kanske den lilla förskylningen försvinner bort. 
 
 
 
Det är inte bara jag som är förskyld i familjen heller utan 3 av 4 barn också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0