Nu så...

Publicerat den 2012-08-10 klockan 17:41:31
Då var det gjort ! Nu är jag registrerad på högskolan, jag tackade ja till utbildningen och börjar om 2.5 vecka och det känns SÅ bra. Är fullt medveten om att det kommer bli lite slitigt ett tag, men jag tror vi kommer fixa detta tillsammans med hjälp av våra nära och kära som ställer upp till 100% vilket givetvis är mycket tacksamt. 
Satt precis och fyllde i ansökningsblanketten för CSN och om dem nu godkänner min ansökan om merlån så kommer det nog inte bli så jätte knapert heller. Fast det är klart pengarna ska ju tillbaka till CSN en vacker dag också ! 
Nu har jag bara en vecka kvar på jobbet också, det var ju ett himla trevligt jobb som jag är glad att jag tackade ja till, trots att det kändes lite vemodigt i början. Jag har fått betydligt mer energi av att komma ut och arbeta lite. 
Fick se programblad på "inslussningen" (nollningen) och insåg att det därimot inte är något för fyrabarnsmorsan, fast det hade vart kul att vara med på diverse galenskaper, men det har jag absolut inte tid till, eller möjlighet till över huvudtaget. Lite synd att jag missar den gemenskapen men jag antar att jag har fördel i att antagligen vara en av få som inte är bakis de första 2 veckorna på skolgången... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0