mår kasst idag...

Publicerat den 2012-08-24 klockan 17:37:24
Öhhh fy va jag mår som ett utskitet päron idag... tycker SÅ synd om mig själv. Dessutom passar Christian på att åka till Örebro idag och är borta över helgen, eller ja det var ju givetvis en planerad sedan länge resa, men ändå.
Hjalmar och Lovis har även passat på att bråka med mig hela dagen, grinat och tjurat som aldrig förr, vägrat eftermiddagsvilan och grinat lite till... som att dom vet att jag mår dåligt idag.
Som att inte det vore nog så har jag träningsvärk...fruktansvärd träningsvärk. En nysning och det känns som att magen ska gå i tusen bitar. 
 
 
 
Sådär ja, nu har jag fått lipa av mig lite ! Imorgon är det förhoppningsvis nya tag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0