i´m back !

Publicerat den 2012-08-02 klockan 12:56:36
Det är inte lätt att blogga när man har hela huset fullt med ungar, jag har nog varit i en liten bubbla de senaste månaderna. Så fruktansvärt trött... vilket beror på att Hjalmar inte har velat sova mer än en timma åt gången under nätterna. Detta med trötthet är en stor rutinförstörare åtminstånde för mig, det skippas oftast både träning och bra mat för att slappa i soffan med junkfood när man känner sig lite nere... och nere känner man sig när man är ständigt trött, men slapphet och skräpmat gör ju bara att man blir ännu tröttare... !
 
Nu har Hjalmar blivit lite bättre på att sova, vilket gör att även vi andra sover bättre. Dessutom har jag börjat jobba lite extra nu i sommar vilket har gjort mig mentalt piggare, man kommer ut själv lite och får lite ny energi. 
Så nu kanske det blir lite bloggande och lite tränande och lite mindre gotti gotti på dagarna... kanske !
 
Jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst om de senaste månaderna, men det blir nog inte så roligt att läsa... men lite bilder kan jag bjuda på.
 
 
 
 
 
Ja kanske skriver jag igen snart eller så gör jag det inte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0