Party party...

Publicerat den 2011-11-23 klockan 21:19:55
Japp ! Jag och Jacob drog på party ikväll, vi blev medbjudna på meandi-party och jag tyckte det lät som en himla trevlig id`e att lämna de små liven till Christian en stund och få komma ut lite. Under mina 8 år som mamma har jag aldrig varit på ett sådant party tidigare och jag blev faktiskt posetivt överaskad, det fanns en hel del fint. Sen att det var rea på många av plaggen gjorde ju att man kunde shoppa loss lite... Den smarta säljaren kallade ett par byxor för Eric Saade-byxan och den skulle ju då givetvis Jacob ha.
Redo för shoppingparty...
Den här tröjan gillade jag skarpt så den köpte vi till Lovis.
"Eric Saade brallan" och jackan som Jacob köpte var också snygga.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jacob kommer bli kalasfin i sin nya Eric Saade-outfit! :)

Tack för en trevlig kväll!

2011-11-24 @ 08:40:29
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: Annelie jonsson

Tack för att vi fick hänga på, alltid kul att träffa lite folk =)

2011-11-24 @ 08:48:30
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0