Oväntat besök

Publicerat den 2011-11-19 klockan 08:25:17
Jag älskar ugglor, tycker det är ett otroligt djur som inte bara är väldigt vackert att se på utan är mäktigt på nått vis. Jag skrev nyligen på Johannas blogg att jag gärna skulle ha en egen uggla i trädgården...
Och just precis för en liten stund sedan hade jag en liten uggla i trädgården. Helt underbar satt den lilla bebisen på vårt garagetak, tyvärr hade den gjort en kraschlandning in i fönstret och den låg och tungandades ett tag innan den satte sig upp. Lite panik fick jag faktiskt, man vill ju så gärna hjälpa till när djuren far illa. Jag sprang upp och väckte Christian som kanske inte brydde sig om ugglebebisen lika mycket som jag gjorde. När jag sen kom tillbaka till fönstret hade den lilla gett sig av och jag hoppas så att den klarar sig bra och att den kanske kommer tillbaka och hälsar på, fast under andra omständigheter.





Visst är den fin..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan inte hjälpa med men levande ugglor tycker jag är otäcka. De ser så opålitliga ut. Kanske därför jag tycker mina "inneugglor" är så fashinerande, dem kan man verkligen lita på :)



Fin djurvän är du i allafall! :)



Ha en underbar lördag!

2011-11-19 @ 09:13:45
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nja jag är nog ingen vidare djurvän egentligen! Tycker de flesta djur är ganska läbbiga... ;)

2011-11-19 @ 11:04:29
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0