Har man inget att göra så...

Publicerat den 2011-11-25 klockan 11:47:01
Usch och fy vilken risig dag, kallt och regn det håller liksom inte längre, till och med jag vill ha lite snö nu.
Idag var dagen då adventsprylarna skulle på plats, så imorse när de stora pojkarna hade lämnats på skola och förskola gick jag ner i källaren för att rota fram grejerna.
Tyvärr är det så att var man än sätter näsan i detta huset blir man överfallen av påsar med skor, skor som ligger och dräller i trappan eller i små högar lite varstans...Så dagens lilla mysprojekt att skapa lite julstämmning blev snart ett gigantiskt röja - slänga (!?) - sortera skor projekt.


Tragiskt nog är detta bara en bråkdel av familjens pjucks, det mesta ligger uppe i min garderob (som är en historia för sig) Som ni ser är Christian den stora boven i detta dram !!

Så vi har att göra idag, sen har jag lovat Jacob att vi ska baka mer julgodis eftersom någon sitter uppe på nätterna och moffar i sig allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0