- 15 kg

Publicerat den 2011-11-13 klockan 12:44:52
Det är vad jag har gått ner sedan förlossningen, ungefär lika mycket som jag gick upp.
Det känns i kroppen kan jag säga, graviditeten tog väldigt hårt på min kropp. I slutet kunde jag knappt gå och min rygg är fortfarande helt skadad. Det kommer ta ett tag att reparera den igen, men med rätt träning så kommer den bli stark igen. Att jag redan har tappat 15 kilo gör det hela mycket lättare...
Magen är fortfarande av det degigare slaget, men även det ska jag väl kunna få fason på ! Det var faktiskt en mamma på neo som frågade om jag fortfarande var gravid ! Jag hade aldrig träffat bruden innan och man undrar ju hur mycket det finns innanför ett sånt pannben... man har liksom inte så mycket på neo att göra om man inte har ett sjukt litet barn där... eller två !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, dina kilon har verkligen "runnit" av dig! 15 kg på 13 dagar är rätt okej viktminskning :D

Smart tjej, vissa fattar inte att såna komentarer verkligen kan ta knäcken på en. Men känner jag dig rätt så hade du svar på tal :)



Hör av dig när du är sugen på en kopp te!

Kram på dig!

2011-11-13 @ 17:58:10
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: mor-mor

Wow det var snabbt marscherat, o magen ser ju nästan platt ut redan :-) Kram till er o till dom små söta bebisarna,, det var fina bilder du satt ut härom dagen också.... kanske får man komma o se dom små underverken på lördag när vi är i ulricehamn.

2011-11-13 @ 18:12:26
Postat av: Annelie

Nja platt är den inte, den hänger allt en del ;)

Ni är välkommna mormor, sålänge ni är friska och krya !

2011-11-14 @ 19:50:23
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0