sko dig...

Publicerat den 2011-12-30 klockan 22:18:06
Ja och ibland blir man sådär super duper överlycklig... tills man kanske börjar tveka.
Såhär är det, jag har en svägerska, hon har ett par perfekta skor. Ett par snyggmammaskor - fast lediga - fast genomtänka på sammagång.
Hon kom upp till mig och pösbullarna när vi låg på neo med hemmagjord middag och glass, lite som räddaren i nöden innan mamma Jonsson höll på att bli skickad till psyket. På sig hade kvinnan de där perfekta skorna som egentligen inte ser mycket ut till världen. Självklart hade hon köpt dem i London och jag har ju inga planer att åka till London inom det närmsta så jag gav upp tankarna på hennes skor. Sen kikade jag runt lite på nätet för att kolla vad som erbjöds, något liknande hennes skor måste ju finnas. Nu låter det som att det är några värsting pjucks jag snackar om - det är det inte. Helt vanliga hämta på dagis skor är vad det är. Det är det som är själva grejen. För i min garderob finns antingen grova - bestiga berg - skor eller parta - hela - natten skor... Inga vanliga... helt vanliga hämta på dagis skor... Men för ett tagsen, precis innan jul hittade jag ett par skor som jag tyckte passade bra, jag skickade ett mail till Christian att han skulle/borde köpa dessa till mig i julklapp, men det gjorde han inte ( han köpte en massa annat fint) Nu ikväll gick jag in på Heppo för att kika på de där skorna, kanske var de inte värda sina pengar ändå... Gissa om jag blev glad när skorna var på rea och gissa om jag blev ännu gladare när mannen som stod över axeln på mig sa att jag skulle köpa dom... Men nu har jag ju kollat på skorna ett par veckor och är liksom lite mättat och börjar faktiskt tveka, dom kanske inte är sådär mammasnyggpraktiskabra... eller ?
(Visst är det kul eller lite sjukt att man kan skriva ett helt blogginlägg om ETT par skor ?!)
Och jag har redan köpt dem så ni behöver inte skriva att de ser ut som skiiiiit....

Kommentarer
Postat av: Jejo

Du är la för go:) Skorna är från Benneton, så du kanske skulle ta en tur till GBG och kika. Jag hänger med i så fall!!

2012-01-01 @ 12:57:01
URL: http://jejos.blogg.se/
Postat av: Annelie

VA !? Tänk om jag hade vetat det ;) vi får ta oss en tur till Gbg snart då.

2012-01-01 @ 19:46:50
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0