ny blogg

Publicerat den 2010-11-20 klockan 16:08:27
Jaha då var det dags att börja blogga igen !

Jag är nog lite av en periodare när det gäller bloggandet. Kände dock att det var lika bra att starta en ny nu när det var så längesen sist.
Senaste månaderna har mycket nytt hänt i mitt liv, det har flyttats till en liten håla 12 mil från våran förra stad. Jag har bytt jobb, eller rättare sagt börjat ett till (Har kvar mitt gamla jobb tillsvidare). I vilket fall, att starta en ny blogg känns som det ända rätt...

Ibland kan jag tycka att det är lite löjligt att hålla på och blogga, vem vill läsa det jag skriver ? Jag är ju en såndär typisk svensk lagom människa, hmm eller kanske inte. Det beror nog på vem man frågar, men att det jag skriver skulle locka till läsning tror jag ju inte riktigt på, så varför blogga kan man ju undra då och det är väl för att det är himla roligt och avkopplande på nått sätt, sen vill ju självklart mamma ha lite koll på mig nu när vi inte bor så nära längre :)

Vad jag kommer skriva om vet jag inte, den kommer nog inte handla om nått speciellt, men en vild gissning är att det kommer skrivas en del om hur det är att bo på landet, för det är som sagt väldigt nytt för mig. MAT kommer jag skriva om för det älskar jag, hmm ja kul va ?? =)

Jaja... trevlig läsning mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0