Sista tentan är inlämnad...

Publicerat den 2012-06-11 klockan 20:55:45
...och jag kanske kommer ha lite mer tid över för annat. Sista tentan är jag helt säker på att jag kommer får göra om för det var antagligen det sämsta jag har skrivit, men det är en annan dag och jag är väldigt glad att jag har fixat dem andra tenorna. Känns skönt... Tyvärr har det inte gett så värst mycket mersmak som man skulle kunna tro, tvärtom har jag nästan till 100 % bestämt mig för att vänta ett år till OM det går bra för skolan. Jag njuter verkligen av att få vara hemma med mina små juveler och vill vara det ett år till. Aldrig tidigare har jag kännt mig så lugn och avslappnad med att vara hemma, men jag inser väl nu att denna tiden aldrig kommer tillbaka men skolan och pluggandet det finns kvar nästa år också.
vem kan motstå detta liksom ? Lycka...
Imorgon är det en väldigt efterlängtad dag för stora grabbarna här hemma, det är nämligen skolavslutning. Sommarlov.. detta efterlängtade sommarlov och jag förstår dagens ungar, dem sliter hårt och vi föräldrar är stolta som tuppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0