Nytt virus

Publicerat den 2012-01-04 klockan 10:39:06
Det är inte lätt att sova när det känns som att huset ska blåsa bort. Inte nog med det en förtjusande, tryckande känsla över bihålorna infann sig under natten - ännu ett virus !
Jag har absolut ingen träningsvärk idag, trots att det var... typ ett årsen sist, antar att jag var lite för mesig igår, men det är faktiskt bra. Hittade ett träningsupplägg i fitness magasine som jag funderar på att testa, som sagt det är bra om man vet vad och hur man ska träna när man liksom har tagit upp till gymmet.
Jag har kommit på ett mål nu också, jag vill - måste ha mål för att prestera så är det bara. Jag vill gå ner 8 kilo till första mars. Tänkte först ta 1 februari - alltså en månad, men jag vill inte pressa på för mycket i början. Realistiska mål är viktigast.
Christian håller på att sluta snusa, inget han hade pratat om innan utan han bara slutade när snusen var slut och jag är super stolt över honom, det är fasiken inte lätt att sluta. Heja heja Christian...
Nä nu ska jag kurera mig med Chuck  och sen ska jag försöka få ut julen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0