sicken skit !

Publicerat den 2012-01-04 klockan 13:43:33
Va irriterad man kan bli alltså, på tintinstyle.se har de upp till 70% rea, massa fina kläder till väldigt bra priser. Jag som nu är några storlekar större än "normal" vill inte lägga några megasummor på nya kläder, inte just nu iallafall. Sen är jag mest hemma och traskar till vardags runt i myskläder. Tänkte att jag kanske skulle göra en super fynd och köpa ett par fin - mys -byxor. För man kan faktiskt vara finmysig och fulmysig, just nu är jag sketfulmysig eftersom jag har Christians träningoverall från 1999 på mig...
Hittade ett par som passade bra, stämde överens med mina kriterier - mysiga - snygga - billiga... okej mer mysiga än snygga, men ändå.
Dessa kostar nu 270 kronor, tidigare kostade de 899, alltså ett bra köp tycker jag. Problemet är bara att man inte kan genomföra ett köp om man inte shoppar för mer än 300 kr ! Vad är det för stil ? Jag köper väl vad jag köper... Varför sätter man priser under 300 kronor då... blir sur på sånt, jag tänker inte köpa något mer bara av ren princip... så det blir inga brallor till mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0