morgonträning

Publicerat den 2012-01-12 klockan 09:54:12
Efter att jag lämna Gabbe på förskolan så stack jag och pösbullarna upp till gymmet. Ja det är sant. Träning två dagar i rad. Det var otroligt skönt och jag fick gjort ett helt träningspass innan Lovis började knorra.
Jag är egentligen emot att ha med sig barn till träningar och gym, de hör liksom inte hemma där. Träning handlar om så mycket mer än fysisk aktivitet, det är nerladdning och uppladdning. Man måste fokusera, motivera, koppla av och koppla på... ja det är mycket som händer i kroppen och knoppen när man tränar.
Säg att en tja typ fyrabarnsmamma har EN ledig kväll i veckan som hon kan komma hemifrån och har möjlighet att träna på då vill kanske denna kvinna inte mötas av ett gym fullt av ungar i olika åldrar. Det är vad jag tycker och så har jag alltid tyckt. Men jag bryter alltså nu mot mina egna principer, sålänge det inte är någon uppe i gymmet alt att bebisarna sover så tränar jag på.
Väl hemma var det dags för frulle och det är ju som bekant svårt att hitta nått gott som fyller den funktion jag är ute efter... Det blev Keso men alltså det är så fruktansvärt äckligt. Då har jag ändå äpple och kanel i, men nej tack !
Det fick bli en protiendryck i stället...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurtbulle! Skitbra jobbat! Har du provat "mitt" fröbröd? Gjorde en plåt i morse, jäkligt gott med macka i bland...

2012-01-12 @ 11:51:22
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: Annelie jonsson

Ja jag bakade sånt förra veckan , fast jag hade nötter blandat med frön. Tyckte det var gott men hade inget kvar.

2012-01-12 @ 15:22:38
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0