LYCKA

Publicerat den 2012-01-11 klockan 18:28:54
Åhhh... jag tror nästan jag måste dö en stund. Det finns en secondhandbutik i grannbyn, secondhandkläder för barn. IDAG var jag där.
Johanna tyckte att det var himla dumt att slänga ut massa slantar på en overall till Hjalmar som liksom ändå bara ligger och gottar sig i en vagn. Hon tyckte jag skulle hänga med till den här butiken och vi drog dit nu på eftermiddagen. Jag trodde att det skulle vara stökigare och mer loppiskänsla men det var jättefint och kläderna var i superfint skick.
Jag hittade en supergos - fluffoverall till Hjalle för 40kr ! FYRTIO !
Sen shoppade jag bodysar, klänningar och några byxor alla möjliga märken från allt mellan lindex till polarn o.pyret.
Inte nog med att Johanna tog med mig till denna guldgruva hon nosade även fram en underbar liten dress till Lovis...
Jag vet att sittern ser förjävlig ut men man kan liksom inte stoppa Lovis kräkningar..det brukar.brukar ligga en handduk under.
Men visst är den fin ? Ser ju liksom inte ens använd ut. Dressen alltså, inte sittern.
Hon (Jenna, som har butiken) hade dessutom kläder som var nya från ett märke som heter mini-Elsa och det är kläder som får en att göra bakåtvolter... uj uj uj säger jag bara. UJ...
Nu ska jag iväg och dö en stund till. Första gympapasset på tja typ ett år kanske. Är redan trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0