Slut på ledigheten

Publicerat den 2012-01-10 klockan 21:14:36
Då var denna dagen snart slut, jag har våndats ska ni veta. Första dagen efter jullovet, jag som älskar lov.
Tänkte att det antagligen skulle bli ett rent helvete att få upp ungarna lagom till skolan, men det var inga problem. Jacob hade varit så duktig och ställt sin egen klocka till och med... men visst jag ska erkänna att det är riktigt skönt att ha storebrorsorna hemma.
Tror att Lovis nyper Jacob lite i skinnet... hon måste ju visa vem som bestämmer..
Jacobs extra armar är helt oväderliga för oss ibland, eller jämt fakiskt.
Jag, Lovis och dubbelhakan tog en liten promenix till Johanna och Gustav i morse också, det är väl ungefär det vi har gjort idag - i morgon är jag frisk !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker det var trevligt att ni kom alla tre, du är så välkommen både med och utan dubbelhaka :D

2012-01-11 @ 08:21:21
URL: http://smasmasteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0