good morning..

Publicerat den 2012-01-27 klockan 09:04:57
Jag har inte riktigt varit mig själv denna veckan, very mutcho trött... I onsdags gick jag och la mig när Christian kom hem från jobbet och vaknade sådär en 12 timmar senare. Tack och lov att jag har en väldigt förstående och "Annelie-erfaren" man, för det är just det allt handlar om, att han vet vad jag behöver när jag behöver det. Antar att åren gör så med ett förhållande.
Nu känner jag mig något vettig igen, men jag är alltid väldigt trött denna tiden på året. Det kommer gå upp och ner fram till april ungefär... Det är egentligen nu man ska dra iväg på solsemester, det säger vi varje år men det blir aldrig av.
Igår var vi till Bvc för lite vägning och mätning, Bvc-läkaren var där och checkade läget också.
Hjalmar väger nu över 7 kilo och hans "kurva" går rätt upp...
Lovis väger 5200 och hennes kurva är lite mer normal, eller normal är ju såklart Hjalmars kurva också.... Bara lite annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0