"skogs"promenad

Publicerat den 2012-08-07 klockan 12:03:38
Jag kände i söndags att jag var tvungen att komma ut lite, jag har känt mig lite hängig ett par dagar och tänkte att jag skulle ge mig ut i skogen för att leta lite svamp...
 
Jag är dessvärre ingen skogsmänniska, hur mycket jag än önskar att jag var det. 
 
 
Så fort jag kommer fram till ett stängsel så undrar jag ju givetvis om man får passera? Sen funderar jag på VARFÖR det finns ett stängsel, min gissning är att det finns djur av den större arten innanför stängslet - typ kor ! 
Så jag tog en liten pause precis här, men tog sedan mod till mig och traskade över...
 
 
Sen hittade jag dem här högarna och tänkte att det måste vara en älg som har bajsat här så jag vände på klacken och gick tillbaka...
 
 
Men skogen är ju fin på avstånd också.
 
 
Så här snygga är vi ! 
 
Kan tillägga att jag googlade älgbajs när jag kom hem och det såg ju helt annorlunda ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0