boots !

Publicerat den 2012-08-14 klockan 09:55:22
Visst är det jobbigt när man hittar något man vill ha så mycket att det nästan gör ont i hela kroppen. Man vill liksom inte ha, man MÅSTE ha... SUCK ! Jag blir som en liten 5åring som inte får glass i affären, jag vill slänga mig på golvet och skrika...
Det är inte helt ovanligt att denna känsla infinner sig när det handlar om skor och så även denna gång. Det första jag gör när jag vaknar är att surfa fram till butiken med skorna i, tittar en stund för att sen försöka hitta på en lösning till hur jag ska kunna köpa dem. Jag försöker minst en gång varje dag att övertala Christian att köpa dem åt mig, men han bara suckar och skakar lite oroande på huvudet. NEJ ! är det svar jag får... NEJ ! 
Nu är jag inne på att jag ska sälja någonting annat, Hjalmar ligger illa till !
Nej , det gör han givetvis inte, men jag har en massa massa andra skor som jag aldrig kommer använda och dessa kommer nog få sätta sin hyllplats till för ett par bättre behövande , underbara, röda läderboots ! 
 
 
Det största problemet är att jag vill ha dem NU ! Tycker dem passar en fyrabarnsmamma som snart ska börja skolan väldigt mycket, alltså så borde Christian låna mig lite pengar... tycker ni inte ? eller låna och låna, vi har ju gemensam ekonomi så det är inte så att han sitter på en stor hög med cash men typ låta mig köpa ett par dyra skor för våra betala räkningar - köpa mat - pengar, så kan jag spara ihop till dem i efterhand... med mitt csnbidrag... opps !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0