högläsning

Publicerat den 2012-04-19 klockan 12:33:05
Vi försöker plugga jag och Lovis. Det är svårt idag för jag har fruktansvärd huvudvärk, hoppas det är det absolut sista av denna förkylning.
Det är svårt att plugga, jag är ovan och det känns. Jag tycker det är jätte intressant men jag känner mig oroligt stressad och får inte in så mycket. Inte så mycket som jag skulle vilja iallafall. Antar att det kommer med tiden, studievanan alltså. Det är klart att det är lite tuffare nu när man har små bebisar att ta hand om på dagarna och att man inte kan sova som man borde på nätterna.
Eftersom barn tycker om när man pratar,läser och sjunger för dem så kör jag högläsning av kurslitteraturen - mycket populärt !
Sövande är det tydligen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0