Mysfredag

Publicerat den 2011-10-28 klockan 10:43:48
Oj så det kan gå !
igår var vi på TUL och bedömning för snittet. Lillbebis låg fortfarande i säte, så det är inte tal om någon vanlig förlossning, vilket jag faktiskt har lyckats smälta ganska bra de sista dagarna. Nu vill jag bara att dom kommer ut, sen vilken väg struntar jag nästan i...
Igår fick vi träffa en överläkare, en manlig överläkare. Han frågade såklart hur jag mådde och jag svarade att allt var skit ! Det är ju precis så det känns och det är väl ingen idé att spela hårding. Läkaren började snacka om olika prover han ville att jag skulle ta, tex njurprover då jag har haft problem med njurarna tidigare. Jag sa då att det kanske inte behövdes eftersom jag ville att han skulle plocka ut bebisarna redan idag. Läkaren skrattade åt mig, du är ju bara i v.36+ sa han, inte kan jag snitta dig redan ! Då kontrade jag med att börja böla och det hjälpte. Han stack iväg illa kvickt och kom tillbaka med ett snittdatum redan nästa vecka... SKÖNT ! Nu när jag har ett datum så känner jag verkligen att jag står ut, det är inte många dagar kvar... Nu håller jag på med en riktigt späckad lista med saker som ska fixas innan leverans, han har att göra mannen !
Nu ska jag och Gabbe leka hos en kompis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0