Öppna förskolan

Publicerat den 2011-10-14 klockan 15:35:37
Jag och Gabbe åkte med grannmamman och hennes ungar till öppna förskolan idag, det är skönt att komma ut lite på dagarna. Jag var på öppna förskolan när Jacob var bebis men kände aldrig att det var min grej, jag var så mycket yngre än alla andra mammor och hade faktiskt inget gemensamt med någon utav dem. Jag blev nästan mer ensam av att vara där än att sitta hemma själv i min lägenhet... Nu tyckte jag det var riktigt mysigt, kanske har jag vuxigt in i en roll som passar på öppna förskolan... Gabriel var dock av annan åsikt ! Han deppade ihop efter en kvart och ville åka hem.
Efter Öppna förskolan tog vi oss en pizza till lunch, det var därimot poppis hos alla barnen och även hos oss mammor som slapp laga lunch...
Nu håller Pappa Jonsson på och reder ut ett dunderbråk som har uppstått mellan de två bröderna, sen ska jag och lillgabbe åka och träna lite brottning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0