Nu ska tant vila förmiddag

Publicerat den 2011-10-12 klockan 10:52:57
Igår eftermiddag åkte jag och Gabbe till Christians mormor en stund. Jenny och hennes lilla Bonnie hade varit där ett par dagar så jag ville gärna passa på att träffa dom en stund när de ändå var i närheten. När vi skulle gå jag och Gabriel fick Jenny hjälpa mig på med skorna och ganska samtidigt kom en kvinna från hemtjänsten, det var hennes första besök hos "gamle mormor" och hon klappade mig på axeln och frågade om det var jag som var Kerstin !! Nog för att jag ser sliten ut men 80 + ? När jag var hemma hos min syster i helgen var även hon ganska snabb med att påpeka att jag såg ut som en gammal tant... kul !
Kanske blir det så när ens bästa polare är ett par kryckor.. ?
Citodonen gjorde faktiskt ett bra jobb i natt, helt smärtfri var jag inte men jag gick på toaletten två gånger under natten utan att vare sig gråta eller be Christian om hjälp... Det känns skönt ! Det är ju faktiskt inte bara jag som lider, Christian och pojkarna har det också jobbigt med att jag har så ont så det är väldigt skönt att slippa väcka dom av lipande på nätterna !

Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa du, det kan inte va roligt o vara tant redan, men för dej går det ju över, men så är det inte för alla , inte för mej iallafall , haha. Men snart är alla krämpor ett minne blott o du får må bra igen, lite nattvak bara. Ha det gott iallafall, kram ,kram

2011-10-12 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0