dimmig lördag

Publicerat den 2011-10-01 klockan 20:58:04
Vissa dagar liksom bara försvinner, idag är en sådan dag ! Vi har inte gjort särskilt mycket, men ändå har vi haft att göra hela tiden. Vi har inte haft tid att bli uttråkade, fast vi har inte gjort något speciellt... hänger ni med ?


Igår fick vi ett super snabbt besök av mormor och Bosse, dom har sin husvagn i Ulricehamn på vintrarna och igår var det dags att ställa upp den. Jag tycker det är jättemysigt att ha dom nära nu i vinter när bebisarna kommer. Om dom nu kommer vara i vagnen nått vill säga. I vilketfall så har vi fått ett skötbord av min moster som min lillkusin har vuxigt ur och det slängdes in i lite snabbt igår...



Christian fick nöjet att bygga ihop det idag och jag tycker det är jättefint, ska bara köpa en såndär skötbädd att lägga på, hade en jättefin mörkblå med spöket laban till Gabbe. Synd att jag gjorde mig av med alla bebisgrejer efter honom..


Mormor passade på att bråka lite med mina träningsplaner inför vintern, hon tyckte helt enkelt att jag skulle skärpa mig och lägga kortvasan på is ett år till... Hon sa att jag kommer ångra mig när jag blir äldre och kommer kissa på mig i tid och otid ! 



Då passade jag på att ta en bild på lilla mormor när hon var mitt i sin uppläxning, men hon ser ju väldigt glad ut för att "skälla" !?!  


Nää nu blir det filmmys med Gabbe i våran säng, Jacob har jag knappt sett röken av sen igår morse. Han sover över hos en kompis för andra kvällen i rad... ja olika kompisar är det ju. Antar att det bara är början på ett nytt kapitell i hans liv... mindre tid för mamma =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0