SÄS

Publicerat den 2011-10-31 klockan 09:21:41
Dags att åka till Borås, jag ska lämna njurprover. Känns helt meningslöst, fast jag vet att det är jättebra att läkaren vill ha koll. Tycker därimot att han kan ta de där proverna när jag redan ligger på sjukan. Men men samtidigt så tyckte han ju att jag skulle tagit dessa prover för några veckorsen och han vill väl ha resultaten omgående OM det skulle vara något !
Ont i halsen har jag idag och hoppas verligen inte att det blir ett hinder för snittet, någon feber har jag inte så det borde verkligen inte vara någon fara... ?!
Nää nu ska jag dra igång lite här så jag kommer iväg och kan komma hem igen i lugn och ro... Har lite jag vill fixa med om man säger så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0