oj oj oj...

Publicerat den 2011-10-24 klockan 11:46:02
Man kan bli tokig, jag var på MVC idag för en vanlig kontroll, allt såg bra ut. Hade 2+ i urinet så jag måste dit och lämna ett nytt prov i morgon men han tyckte inte vi skulle oroa oss för havandeskapsförgiftning eftersom mitt blodtryck är stabilt.
Han kunde inte hitta hjärljudet på ena bebisen så det fick bli ett mega snabbt UL igen, vad tror ni vi såg ? Jo SJÄLVKLART har lillbebisen snurrat runt igen, nu ligger h*n med rumpan ner igen... jag blir galen, galen ! Min barnmorska tappade faktiskt hakan, han trodde verkligen inte att det var möjligt att bebisen skulle ha plats att flytta sig, men eftersom den har lyckats snurra så sent i graviditeten så bör den kunna snurra igen, så nu hoppas vi på det !

Jag och Gabbe har hunnit med ett besök till BVC idag också, klockan 07.30 närmare bestämt, lite i tidigaste laget om jag ska vara ärlig. Det gick väl sådär, allt såg bra ut med vikt och längd han var därimot inte så sammarbetsvillig när det gällde "testerna" hoppa, rita osv. När Gabbe har bestämt sig för att inte vara med så har han... Bvc sköterskan frågade hur han sov på nätterna och då sa att det gick dåligt nu - Mamma bara skriker på natten ! Hon tittade på mig med stora ögon och jag förklarade att jag har lite ont i kroppen och kan gråta/skrika ibland. Hon frågade Gabriel om det var jobbigt, men nää det är okej - jag lägger bara en kudde över öronen, ibland två ! Ja vad ska man säga, det brukar vara barnen som håller föräldrarna vakna på natten, men inte här hemma inte...

Det blev lite shopping igår...
En massa smågrejer som liksom förgyller i hemmet...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vilka fina saker du köpt! Vad köpte du lampan med stjärnor? Gustav önskar sig en ljusblå sån till sitt rum nämligen :D

Håll ut... det närmar sig med stormsteg nu!

2011-10-25 @ 09:45:11
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: Annelie jonsson

Jag köpte den i presentbutiken i kinnarp, fast det fanns bara denna kvar. Tror att dom har en del från kids concept i Ulricehamn, annars nätet =)

2011-10-25 @ 18:14:17
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0