Den stolta fadern

Publicerat den 2011-10-28 klockan 20:13:48
Christian kom hem från affären, lycklig som ett litet barn på julafton. Han hade köpt någonting sött, stolt som en tupp drog han fram två nappflaskor...



Vi börjar nog förbereda oss mer och mer på vad som kommer skall. Nu är det stor längtan efter att få pussa och snusa på bebisar hos familjen Jonsson.

Vi har lyckats bocka av ett par punkter på den gigantiska to do listan, i morgon fortsätter vi ,
i olika tempon dock !

( Christian vet ingenting som ingen annan vet, ifall ni undrar varför nappflaskan är rosa så fanns det tydligen bara rosa och grön i butiken)

Nu ska jag gå och lägga mig, detta har varit den värsta dagen på väldigt väldigt länge ! En helt ny nivå av smärta har infunnit sig och hade jag inte haft ett bokat snitt redan hade jag nog varit tvungen att lägga in mig själv för starkare smärtlindring.. fy fasiken va skönt det ska bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0