28 dagar kvar...

Publicerat den 2011-10-23 klockan 09:50:09
Jag håller på att tappa det helt... förståndet alltså ! Nätterna är jättemärkliga, undra om det kan vara citodonen som gör det, det känns inte som att jag sover på riktigt. I natt kände jag att värkarna satte igång. Shit pommesfrites nu jäklar sätter det igång, 23 oktober är en perfekt dag ! Klockan var 04.00 och jag tänkte att nu ska jag ligga här och vila tills det inte går längre, ni vet det kommer ju till en gräns där behovet av att skrika är större än att vila. jag låg där och tittade på klockan, kände efter, kände efter ännu mer och insåg att nej jag har inga värkar - jag är bara hungerig !
Fattar ni hur mycket jag analyserar vertenda möjliga tecken på förlossningsstart... och vad besviken jag blir sen !

Jag står inne på toaletten och skriker efter Christian - Hallå, kom hit och titta ! kanske är det lite slemmigare, blodigare eller vattnigare än vanligt. Men Christian vill inte titta på mina " jävla flytningar" nää han tycker jag är jätte jobbig och påstår att bebisarna kommer när dom kommer, vare sig jag står och gapar på dass eller inte... vad vet han ?


Kanske ska jag åka till Kinnarp idag och titta i deras jättemysiga presentbutik, jag fick ett presentkort därifrån av mormor och Bosse, det skulle tydligen vara 20% på en massa saker också... DÅ måste man passa på !


Trevlig söndag på er



Kommentarer
Postat av: wailett madsen

ja du det är inte lätt att va gravid. skratt... men nu är dom här. äntligen.. kändes som världens längsta graviditet..

hur går det för er??.

2011-10-24 @ 07:47:46
Postat av: Annelie jonsson

Ja världens längsta graviditet och inte slut än för min del, men skönt att dina bebisar har kommit ut =) Längtar fruktansvärt mycket..

2011-10-24 @ 20:51:25
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0